Τρίτη, Μαΐου 08, 2007

Ααααψουυ..... Yassoy Mariaaaaa

Συνέβη σήμερα καθώς μια φίλη συνάδελφος ήταν μάλλον κρυωμένη. Το φτάρνισμα της Μαρίας έγινε η αφορμή να καταλάβω πως μια νέα ίωση χτύπησε την πόρτα μας. Το τι επακολούθησε μετά τη δική μου έκφραση, τι πιο φυσιλογική αντίδραση όταν φταρνίζεται κάποιος, απο τους παρευρισκόμενους στην ομήγυρη δε λέγεται. Ακουγα συνεχώς ενα yaaasoy Mariiiiaaaa. Σαρμπελίτιδα έπεσε μάλλον, η ίωση πού λέγαμε πιό πάνω.
Εχω αρχίσει να αναρωτιέμαι μήπως δεν κάνω κάτι καλά που εμένα δε με τραβάει αυτού του είδους η μουσική. Είναι δυνατόν να είμαι τόσο άμουσος ή να μήν έχω καθόλου σωστά μουσικά γούστα;
Συνεχίζω πάντως να αναπολώ ακούγοντας "Ποτέ μου δε μιλώ γι' αυτή" απο τον Παντελή Θαλασσινό, να ονειρεύομαι ακούγοντας "Come Away With Me" από τη Norah Jones, να ερωτεύομαι ακούγοντας "All My Love" από τους Led Zeppelin και να γράφω με μουσικό χαλί "What Breaks a Heart" από τη γλυκιά και πάντα μελωδική κιθάρα του "Joe Satriani".
Εχω μια ξεχωριστή αγάπη προς το ραδιόφωνο το οποίο και προτιμώ και τιμώ ιδιαίτερα ( περισσότερα γι' αυτό στο μέλλον) αλλά δε γίνεται να προσπαθείς να αλλάξεις σταθμό με τη βελόνα και να ακούς το τραγούδι της Κύπρου και της Ελλάδας απο το διαγωνισμό τραγουδιού eurovision ολημερίς και ολονυχτίς.

Ε λοιπόν εγώ και μερικοί άλλοι σαν καί μένα θα εξακολουθούμε να ονειρευόμαστε χωρίς το Σαρμπέλ και την κύπρια συνάδελφό του αοιδό Ευριδίκη..

Grace Slick - Dreams

Oh I, I believe in magic and I believe in dreams
Until I heard the thunder rumble
I saw the mountains crumble -
Then came the circus so I followed it’s parade

With all the fancy lion tamers, high-wire fiery flamers
Ravers of every kind
I saw those high-stepping sexy witches
Sons of satin, sons of bitches - all were there in my dreams
all in my dreams
Sodom and Gomorrah
I see you’re back in town.
And though you build a wall around you
The multitude still found you
Just like a circus to start with a parade
Oh but a parade of the

Fancy lion tamers, high-wire fiery flamers
Ravers of every kind
I saw those high-stepping sexy witches
Sons of satin, sons of bitches - all were there in my dreams
all in my dreams
Now I can see the whole world is just a circus
And I can tell that the circus why it’s just hell
And then I heard a drummer rolling
I found my seat’s been stolen
Then a spotlight hit me going wild in center ring for all you

Fancy lion tamers, high-wire fiery flamers
Ravers of every kind
I saw those high-stepping sexy witches
Sons of satin, sons of bitches - all were there in my dreams
all in my dreams

My dreams my dreams
Well I, I believe in magic and I believe in dreams
I said I, I believe in magic and I, I believe in dreams
I believe in dreams
I said I, I believe in magic, I believe in dreams
I believe in dreams, magic, magical dreams
I wanted to sing that I believe in dreams
Magical dreams, oh I believe in dreams
I said I, I believe in magic, I still believe in dreams

6 σχόλια:

Αστάρτη είπε...

Έτσι νομίζεις θα πας μπροστά;
Με Zeppelin και Θαλασσινό.
Ααααχ νεαρέ...δεν το βλέπω ευοίωνο το μέλλον σου.
:)

Gaara είπε...

"Είναι δυνατόν να είμαι τόσο άμουσος ή να μην έχω καθόλου σωστά μουσικά γούστα;" << < το γεγονός ότι δεν σε εκφράζει ο Sarbel και γενικότερα αυτό το είδος μουσικής, δεν σημαίνει ότι είσαι άμουσος...

Με το post αυτό όμως, δείχνεις να είσαι προκατειλημμένος απέναντι σε κάποια είδη μουσικής και κατ’ επέκταση στους ανθρώπους που τα ‘κούνε. Αυτό δεν σε καθιστά άμουσο, αλλά κατά κάποιο τρόπο αλαζόνα. (χωρίς παρεξήγηση)

Τα μουσικά ερεθίσματα και προτιμήσεις που έχει ο καθένας διαφέρουν, καθώς η μουσική είναι θέμα προσωπικό-υποκειμενικό.
Το να χαρακτηρίζεις κάποιον και να του βάζεις ταμπέλες επειδή κάνει κάτι που δεν αρέσει σε σένα, είναι μάλλον άδικο .

Τέλος να πω ότι καλώς ή κακώς ο Sarbel μας εκπροσωπεί στην Eurovision. Ίσως να μην αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο κομμάτι του ελληνικού λαού, αλλά αυτό έχουμε τώρα… Ας το υποστηρίξουμε.

Specter είπε...

@αστάρτη
Ε λοιπόν αν δε μπορώ να πάω μπροστά όπισθεν ολοταχώς και εμπρός στον έτσι που χάραξε ο τέτοιος
@gaara
Δεν είμαι εγώ προκατειλημένος, απλά δεν με εκφράζει και δε με γεμίζει αυτή η μουσική.
Δε χαρακτήρισα κανένα φίλε μου, διαφοροποίησα τη θέση μου.
Λυπάμαι αλλά δε θα ακολουθήσω την προτροπή σου και δε θα υποστηρίξω τη χώρα μου με αυτό τον τρόπο. Τη στήριξα οταν και όποτε χρειάστηκε και η ιδια το ζήτησε...

Blogaki είπε...

Εγώ μια φορά ρίχνω πολύ γέλιο με τη Eurovision!Στεναχωριέμαι βέβαια με τα λεφτά που πετιούνται αλλά πραγματικά με λίγη καλή διάθεση, καλη παρέα και το αλκοόλ να ρρρρρέει, μπορείς να περάσεις ένα πολύ ευχάριστο Σαββατόβραδο.
Όσο για το είδος των τραγουδιών, δεν χρειάζεται να διαφοροποιείς τη θέση σου. Πίστεψέ με, σε πολύ λίγους αρέσει τέτοιου είδους μουσική!
Σε φιλώ!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρες κι από μένα...Θα συμφωνλήσς με το blogaki... Σε λίγους αρέσει αυτή η μουσική, και αν θες να περάσεις ενα διαφορετικά σαββατόβραδο , είναι μία χαρα...Εκτός αυτού, αν καποιος δουλεύει ως σερβιτόρος είναι ευκαιρία να περάσει ένα ήρεμο σαββατόβραδο, χωρίς πάρα πολύ δουλειά... [Ναι ξέρω, καθένας με τον πόνο του...]

Ανώνυμος είπε...

Και μία συγνώμη, ο Drifter ειμαι...απλα ξέχασα να το αναφέρω....[ενα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι και να πω οτι δούλευε και καλα...]