Τρίτη, Μαΐου 08, 2007

Burnout -- Εντελώς Ομως

'Ελεγα απο καιρό να ξεκινήσω να γράφω κανένα ποστάκι, έτσι περισσότερο για να λέμε καμμιά κουβεντούλα, αλλά φευ, που να βρεθεί χρόνος. Νόμιζα πως λίγο χρόνο θα έβρισκα, έλα όμως που εξαιτίας φόρτου εργασίας αυτό δε στάθηκε δυνατό. Τελικά ανακάλυψα πως μάλλον ανήκω στην κατηγορία των κατακαμμένων απο τη δουλειά Δεν ήθελα να το παραδεχτώ αλλά, τελικά κάπου εκεί ανήκω και εγώ οπως πολλοί άλλοι.
Μάλλον δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολύ αυτό. Θα κάνω τη μικρή επανάστασή μου (λέμε τώρα) και θα προσπαθήσω να κατέβω κατηγορία. Αν θα τα καταφέρω δεν είμαι και πολύ σίγουρος αλλά μια προσπάθεια δε βλάπτει ποτέ. Δεν είμαι εργασιομανής, είμαι κομμάτι του συστήματος που αποροφήθηκα και ψάχνω τρόπο να απεμπλακώ.
'Εχω διαβάσει αρκετά στην ελληνική μπλογκοκατάσταση και πρέπει να ομολογήσω πως πολλά με εχουν εντυπωσιάσει. Μερικοί έχουν χάρισμα στη γραφή αλλά και στον τρόπο σκέψης και έκφρασης.
Τα γραπτά αυτά με έκαναν να προσπαθήσω να εκφραστώ, όσο καταφέρω, μέσα από το χώρο αυτό που πιστεύω πως αποτελεί ένα χώρο ελεύθερης έκφρασης.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή αρχή σου εύχομαι στο ταξίδι σου αυτό.
Μακάρι το blog αυτό να σε βοηθήσει να φτάσεις σε "shores" καινούργια και να εκφραστείς, ώστε να μπορέσεις να ξεφύγεις λίγο από την καθημερινότητα.
Καλή αρχή και πάλι,
πάντα εκεί, Gui

Blogaki είπε...

Welcome welcome!!!
Καλή αρχή!! :)
Το σίγουρο είναι ότι το blogging απαιτεί πολύ από τον χρόνο σου οπότε αναγκαστικά θα κόψεις λίγη από τη δουλειά σου!!!
Φτάνεις να μπορέσεις να παλέψεις και με τις ενοχές σου!

Specter είπε...

@Gui
να δούμε εσύ πότε θα ξεκινήσεις. Μέχρι τότε να γυρίζεις και να διαβάζεις
@blogaki
Εσύ είσαι ουσιαστικά η αιτία που ξεκίνησα να μπλογκάρω. Το κρίμα στο λαιμό σου :P

Ανώνυμος είπε...

Αν και αρκετα καθυστερημενος, καλή αρχή κι από μενα...Θα συμφωνήσω με την προτροπή του "γιατρουδάκου" και μέσω αυτού να ξεφύγεις από την πραγματικότητα...
Οσο για το σχόλιο από blogaki, εισαι ήδη μαχητής , οπότε δεν σε φοβάμαι.....

Ανώνυμος είπε...

Αν και ακόμα ποιο καθυστερημένος από τον Θάνο εύχομαι κι εγώ καλή αρχή. Kisses many.