Τετάρτη, Φεβρουαρίου 27, 2008

Δεν είμαι σίγουρος

Μια ακόμη μακρά περίοδος σιωπής για λόγους που δεν είναι του παρόντος.
Αφορμή για το σχόλιό μου αυτό μού έδωσαν τα τεκτενόμενα τον τελευταίο καιρό στο χώρο του μπλόγκιν.
Τελικά όταν ξεκίνησα στο μπλόγκιν δεν περίμενα τα πράγματα να εξελιχθούν έτσι όπως τα ζούμε τις τελευταίες μέρες. Ελεγα μέσα μου δε μπορεί η ανιδιοτέλεια είναι το κυρίαρχο στοιχείο αυτού που φτιάχνει αυτή τη ριμάδα τη σελίδα. Ομως ανακάλυψα πως δεν είμαι καθόλου σίγουρος...
Δεν είμαι σίγουρος πως γράφουμε αυτο που νιώθουμε και αυτό που πιστεύουμε.
Δεν είμαι σίγουρος πως εκφραζόμαστε ελεύθερα.
Δεν είμαι σίγουρος πως το μπλόγκιν είναι μια εναλακτική μία νεα και κάπως ανεξάρτητη αν θέλετε, μορφή έκφρασης.
Δεν είμαι σίγουρος πως κάποιοι δεν "τα παίρνουν" για αυτά που γράφουν.
Δεν είμαι σίγουρος πως κάποιοι δε βγάζουν ελαφρά τη καρδία στο γραπτό ότι τους λένε.
Δεν είμαι σίγουρος πως κάποιοι δεν βρήκαν ένα ακόμα πεδίο να κάνουν το "κομμάτι" τους.
Δεν είμαι σίγουρος πως κάποιοι δεν βρήκαν ένα ακόμα πεδίο-σκαλοπάτι αναρρίχησης κοινωνικά, επαγγελματικά, οικονομικά.
Δεν είμαι σίγουρος πως στην ελλάδα τα μπλογκς δε θα γίνουν ή μάλλον δεν έγιναν ακόμα βορά στα κανάλια και στην τηλεθέαση είς άγραν έι τζί μπί νούμερων.
Δεν είμαι σίγουρος πως δε θα επιχειρηθεί μερικός έλεγχος των μπλογκς..

Είμαι πολύ σίγουρος πως όπου ανακατεύονται δημοσιογράφοι με ή χωρίς <<>> οι καταστάσεις (δια)πλέκονται.. δε νομίζω πως χρειάζονται παραδείγματα.
Περαστικά μας..

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

κακή φάρα μωρέ